Oryginał, nie podróbka

Nie ma litości dla piractwa!

„Kopia jest najszczerszą formą komplementu“, głosi dalekowschodnia mądrość. Hansgrohe zawsze chętnie przyjmuje komplementy. Jednak w stosunku do wytwarzanych przez konkurencję pirackich kopii szwarcwaldzki pionier branżowy jest bezwzględny – bez wahania wstępuje na drogę sądową, by uzyskać tytuł prawny do konfiskaty i zniszczenia. Piractwo produktowe nie jest bowiem drobnym przewinieniem. Proceder kradzieży pomysłów jest spotykany w wielu branżach, w których powoduje znaczne straty ekonomiczne – poszkodowany jest również producent artykułów markowych Hansgrohe. Szacuje się, że straty przedsiębiorstwa wynoszą przynajmniej trzy procent obrotu netto. Odpowiada to około 100 miejscom pracy w niemieckich zakładach przedsiębiorstwa.

Zasada „zero tolerancji dla plagiatów“ służy ochronie użytkownika

Przedsiębiorstwo inwestuje dwa do trzech milionów euro rocznie w ochronę własnych praw nie tylko z powodu utraconych obrotów, ale również ze względu na szkodę wizerunkową. Tanie kopie są wybrakowane pod względem jakości, bezpieczeństwa i funkcjonalności, dlatego Hansgrohe chce przed nimi uchronić oszukanych użytkowników. Ponadto niska jakość podróbki rzutuje na oryginał, innymi słowy: Plagiaty i naruszenia praw do wzorów zdobniczych szkodzą renomie i marce Hansgrohe. Nie wspominając o dobrym imieniu partnerów handlowych Hansgrohe.

Tak więc Hansgrohe konsekwentnie broni danej przez siebie obietnicy jakości Made in Germany.

„Odpowiedzialność prawna za naruszanie praw autorskich. Piraci trafią przed sąd.“

Oryginał - podróbka - niszczenie plagiatów

Zdjęcia
  • Przy pomocy celowych akcji niszczenia podróbek Hansgrohe zwraca uwagę na problem pirackich kopii. © Braxart
  • Na pierwszy rzut oka wyglądają bardzo podobnie: oryginalny dysk prysznicowy Raindance (po lewej) oraz jego kopia.
  • Piraci imitują nie tylko materiał i design, ale również opakowania, logotypy i napisy. © Braxart
  • Hansgrohe wspólnie ze służbą celną demontuje podrobione armatury i główki prysznicowe na targach sanitarnych ISH 2009.
  • Topowy produkt Hansgrohe - dysk prysznicowy Raindance ulubionym obiektem podróbek. Na zdjęciu – niszczenie chińskich kopii.
  • W ramach akcji Urzędu Celnego Stuttgart-Flughafen i Hansgrohe SE zniszczono chińskie podróbki główek prysznicowych.
  • Podróbka baterii umywalkowej Focus S (z prawej) otrzymuje negatywne miano  “Plagiarius”.

Hansgrohe korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszy możliwy serwis. Przeglądając dalej tę stronę bez zmiany swoich ustawień, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie.

   

OK
<% } //bolIsPublishMode %>