Oryginał, nie podróbka

Nie ma litości dla piractwa!

„Kopia jest najszczerszą formą komplementu“, głosi dalekowschodnia mądrość. Hansgrohe zawsze chętnie przyjmuje komplementy. Jednak w stosunku do wytwarzanych przez konkurencję pirackich kopii szwarcwaldzki pionier branżowy jest bezwzględny – bez wahania wstępuje na drogę sądową, by uzyskać tytuł prawny do konfiskaty i zniszczenia. Piractwo produktowe nie jest bowiem drobnym przewinieniem. Proceder kradzieży pomysłów jest spotykany w wielu branżach, w których powoduje znaczne straty ekonomiczne – poszkodowany jest również producent artykułów markowych Hansgrohe. Szacuje się, że straty przedsiębiorstwa wynoszą przynajmniej trzy procent obrotu netto. Odpowiada to około 100 miejscom pracy w niemieckich zakładach przedsiębiorstwa.

Zasada „zero tolerancji dla plagiatów“ służy ochronie użytkownika

Przedsiębiorstwo inwestuje dwa do trzech milionów euro rocznie w ochronę własnych praw nie tylko z powodu utraconych obrotów, ale również ze względu na szkodę wizerunkową. Tanie kopie są wybrakowane pod względem jakości, bezpieczeństwa i funkcjonalności, dlatego Hansgrohe chce przed nimi uchronić oszukanych użytkowników. Ponadto niska jakość podróbki rzutuje na oryginał, innymi słowy: Plagiaty i naruszenia praw do wzorów zdobniczych szkodzą renomie i marce Hansgrohe. Nie wspominając o dobrym imieniu partnerów handlowych Hansgrohe.

Tak więc Hansgrohe konsekwentnie broni danej przez siebie obietnicy jakości Made in Germany.

„Odpowiedzialność prawna za naruszanie praw autorskich. Piraci trafią przed sąd.“

Oryginał - podróbka - niszczenie plagiatów

Zdjęcia
  • Przy pomocy celowych akcji niszczenia podróbek Hansgrohe zwraca uwagę na problem pirackich kopii. © Braxart
  • Na pierwszy rzut oka wyglądają bardzo podobnie: oryginalny dysk prysznicowy Raindance (po lewej) oraz jego kopia.
  • Piraci imitują nie tylko materiał i design, ale również opakowania, logotypy i napisy. © Braxart
  • Hansgrohe wspólnie ze służbą celną demontuje podrobione armatury i główki prysznicowe na targach sanitarnych ISH 2009.
  • Topowy produkt Hansgrohe - dysk prysznicowy Raindance ulubionym obiektem podróbek. Na zdjęciu – niszczenie chińskich kopii.
  • W ramach akcji Urzędu Celnego Stuttgart-Flughafen i Hansgrohe SE zniszczono chińskie podróbki główek prysznicowych.
  • Podróbka baterii umywalkowej Focus S (z prawej) otrzymuje negatywne miano  “Plagiarius”.

Informacja dotycząca plików cookies

Niniejsza strona korzysta z informacji zapisanych w plikach cookies w celu optymalizacji przeglądanej przez Państwa zawartości.
Ważne: Przetwarzamy informacje tylko wtedy, gdy wyrażą Państwo na to zgodę. Swoją zgodę mogą Państwo definitywnie wycofać w każdym momencie. 

Dzięki plikom cookies nasza witryna internetowa działa zdecydowanie lepiej. Pliki cookies umożliwiają np. dostęp do nawigacji pomiędzy stronami lub do bezpiecznych sekcji naszej witryny internetowej.
Dzięki plikom cookies dokonujemy oceny naszej strony internetowej pod kątem statystyki i pracujemy nad jej udoskonalaniem, aby mogli Państwo czuć się tu zawsze i pod każdym względem komfortowo. Gromadzone informacje są oczywiście anonimowe.
Wykorzystujemy pliki cookies, aby przedstawić Państwu zindywidualizowane treści i reklamy spersonalizowane.