OCHRONA ŚRODOWISKA NATURALNEGO I KLIMATU – te słowa piszemy wielkimi literami
Hansgrohe jest „adwokatem wody“ i „zielonym“ przedsiębiorstwem – z przekonania i w zgodzie z własną tradycją. Począwszy od lat 80. ubiegłego wieku Hansgrohe kreuje coraz więcej produktów wodo- i energooszczędnych. Ponadto branżowy pionier kroczy drogą zrównoważonego rozwoju we wszystkich obszarach działania przedsiębiorstwa, a także realizuje ekologiczne koncepcje, które wyznaczają nowe standardy. Komitet sterujący złożony z zarządu przedsiębiorstwa i kierowników działów dba o to, aby cele firmy zostały osiągnięte i dały się zmierzyć.
Cele zrównoważonego rozwoju – w latach 2009 – 2013 Hansgrohe zamierza na całym świecie*:
- zmniejszyć o dziesięć procent zużycie wody przez własne produkty w fazie użytkowania oraz w zakładach firmy;
- zredukować o 20 procent bezpośrednią emisję CO2;
- wykorzystywać do procesu produkcji o dziesięć procent mniej substancji niebezpiecznych.
*pomiar względem kosztów obrotowych na podstawie roku 2008