Świadomy design we wnętrzu i „zewnętrzu”.

Dwie nowe kolekcje pryszniców marki AXOR na drugą edycję Architect@Work Polska

Architect@Work to ekskluzywne wydarzenie stworzone z myślą o architektach i projektantach wnętrz, które już po raz drugi zamieniło warszawskie EXPO XXI w miejsce prezentujące jakościowe i innowacyjne technologicznie produkty wyposażenia wnętrz. Ponieważ tematem tegorocznych wystaw, seminariów i dyskusji stały się wyjątkowo „zewnętrza”, czyli towarzyszące wnętrzom zewnętrzne części budynków, prezentacje nowości ofertowych miały szczególny charakter. Wśród wystawców nie zabrakło oczywiście marki AXOR, która odwiedzających wydarzenie zapoznała m.in. z dwiema nowymi seriami pryszniców: AXOR Conscious Showers projektu studia PHOENIX oraz AXOR Starck Nature, dziełem żywej legendy designu – Philippe’a Starcka.

Architect@Work made in Poland


Już w ubiegłym roku, kiedy po wielu udanych edycjach Architect@Work odbywających się w całej Europie koncepcja eventu po raz pierwszy dotarła do Polski, wydarzenie cieszyło się niebywałą popularnością. Nie inaczej było również tym razem. Ponad dwa tysiące profesjonalistów sektora wyposażenia wnętrz z całej Polski (i nie tylko) pojawiło się w Warszawie, by spotkać się z najlepszymi, starannie wyselekcjonowanymi przez organizatora firmami. O wzornictwie, technologii, zaletach dla użytkownika oraz możliwościach projektowych, jakie wiążą się z nowymi kolekcjami AXOR, można było porozmawiać na żywo z przedstawicielami marki, którzy chętnie informowali również o szerokiej ofercie Grupy Hansgrohe. W roli głównej na stoisku pojawiły się wspomniane już prysznice z serii AXOR Conscious Showers oraz AXOR Starck Nature, ale uwagę odwiedzających przyciągały także nowe odpływy liniowe AXOR, cieszące oko świetnym wzornictwem i doskonałą jakością wykonania. 
 

Komfort świadomy ekologicznie


Produkty AXOR to jednak nie tylko perfekcyjnie zaprojektowana forma i wygoda użytkowania. Nowa kolekcja AXOR Conscious Showers godzi bowiem przyjemność kąpieli pod prysznicem ze świadomym gospodarowaniem zasobami naturalnymi. Zaawansowana technologia gwarantuje wyjątkowo oszczędne wykorzystanie wody (zaledwie 6 l na minutę) przy zapewnieniu najwyższego odczucia komfortu – na tym samym co zawsze, najwyższym poziomie. Dodatkowo w wariancie produktu EcoSmart+ redukcja przepływu odbywa się na poziomie nawet niższym niż 6 litrów wody na minutę przy niemal niezmienionym komforcie. Ale to nie wszystko! Aby jeszcze bardziej podkreślić ekologiczny charakter marki, przedstawiciele AXOR wręczali odwiedzającym stoisko ekowizytówki. Widniejący na nich QR kod przekierowywał potencjalnych klientów na stronę prezentującą nowości ofertowe, a towarzyszący mu napis sugerował zasadzenie niewielkiej karteczki i regularne jej podlewanie, by ta zamieniła się w eksplodującą feerią barw i zapachów łąkę kwietną! Wszystko po to, by zachęcać obecnych na wydarzeniu do bycia jeszcze bardziej #InTouchWithOurPlanet.